miercuri, 5 august 2009

Zambet trist

E vremea zâmbetelor triste,

E vremea când ar trebui să râd,

Totuşi gândurile-mi sunt închise.

(Dinu Nicu)



Nu inteleg de ce oamenii nu pot sa inteleaga ca tot ce conteaza e inauntrul unui om. Nu inteleg de ce traim intr-o lume atat de rea si de nepasatoare.De ce nu putem avea incredere in nimeni?



De ce mereu trebuie sa dam inapoi?


Oare chiar nu putem sa fim putin mai diferiti?


Poate ca e prea greu sa ne schimbam. Poate am trecut peste tot si asa , iar acum nu mai are rost.


Nu mai conteaza ca am trait atat timp in minciuna si falsitate.Am trait printre oameni brutali si fara inima.



Am uitat sa ne uitam in jurul nostru si sa vedem ce se intampla.Traim intr-o lume neagra , fara culoare.
Culoriile din jurul nostru se transforma in cuvinte fara rost.


Nimeni nu asculta , nu incearca , nu greseste.


De ce trebuie sa indeplinim mereu aceste idei indiferente ?


E oare chiar atat de greu sa zambim?
Da.

20 de comentarii:

  1. yeeesss:x:x in sfarsit sunt prima :x:x:))))) dragutz articol,imi place:d si nu, nu esti asa cum ai zis pe mess:-j wai mi dor sa mergem dupa sandwich cu snitzel de pui la fastfood pe la 3 noaptea:x:x:))) parca au trecut ani de cand nu am mai dormit impreuna:| god, is foarte melancolica in ultima vreme, parca imbatranesc =)))

    ...g3orgy:xwtf... te saluta >:d< oricum vorbim pe yahoo!messenger :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tin sa precizez ca `dormit impreuna` inseamna ras si batut joc de oamenii tampiti de pe mess toata noaptea:D

    RăspundețiȘtergere
  3. si ai uitat mersu la biliard :)))):d si in b'sides:x aaaaa si streaptese la web =))))

    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere
  4. streaptese la web cu oly sau cu cine?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. cu ma'tha :)))) cu oly bineinteles...poate ii dai si lui sa vada blogu tau :-w macar eu nu am prajit fluturele ala :P apropo, l'ai scos de acolo ?=))) spune'i lui florina sa mai faca snitzele:x:x

    p.s: am fst p'aproape tuh :)))


    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere
  6. Dar i-am dat la oly dar acum cateva zile:))
    Si nu ...nu am scos fluturele ala de acolo.
    Si nu te lua de mama ca chiar in seara asta a facut snitele:))

    RăspundețiȘtergere
  7. =))))):x:x snitzele:x:x ma bucur ca te amuza conversatia mea cu ...nu stiu cum il cheama:O:O :)))))


    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere
  8. Andrei tu .Andrei de la Constanta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ma cheama Andrei de la Constanta...doar Andrei.. :)))

    Nu sunt manelist...sa ma cheme Gheorghe de la Mogosoaia sau mai stiu eu ce nume au aia =))

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu sunt g3orgy. g3orgy de la Cluj :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. :))) Nice to meet you g3orgy de la Cluj :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie imi place cum suna Gheorghe de la Mogosoaia:-? Dar mai mult imi place Andrei , Andrei de la Constanta :d

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) Bond....James Bond =))

    Acum mai maneleste...
    Gheorghe....Gheorghe de la Mogosoaia =)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Se pare ca g3orgy de la Cluj nu mai converseaza cu noi :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Bai nu te lua de James Bond-ul Constantei , ca-mi place de el:))

    RăspundețiȘtergere
  16. apoi eu intru dp un blog pe altu:))) hotarativa pe care conversam :)))) nu ar fi mai usor sa discutam pe yahoo!messenger?


    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere
  17. :)))

    Mazare al nostru...Cel mai tare primar de pana acum :))

    RăspundețiȘtergere
  18. ne bagam unde vrei tuh :))

    RăspundețiȘtergere
  19. vezi ca ai uitat sa te semnezi:))

    RăspundețiȘtergere