marți, 4 august 2009

Butterflies

Nu stiu ce conteaza mai mult in viata : prietenia sau respectul prietenilor.


Niciodata nu am avut prea multi , insa am avut suficienti ca sa pot sa traiesc. Chiar daca multe au fost clipele in care as fi vrut sa renunt , am reusit...am reusit sa trec peste tot.


A sosit timpul in care trebuie sa spun tot ce am facut sau as fi vrut sa fac. As fi vrut sa ajung in spatiu , as fi vrut sa locuiesc in Las Vegas , as fi vrut sa am mai multe idei.As fi vrut sa pot avea mai multa incredere in mine , as fi vrut sa pot continua la nesfarsit.

Tot ceea ce am facut m-a ajutat sa cresc, sa ma maturizez.La naiba! As vrea sa cred ca exista o masina a timpului , as vrea sa mai cred in Mos Craciun , as vrea sa cred ca Michael Jackson nu a murit. As vrea sa cred in viata si in esenta sa nemarginita.As vrea sa cred ca pot sari peste aceste orizonturi nesfarsite ascunse in eterna lor culoare .As vrea sa cred ca tot ce am facut a avut un rost.
Mi-e dor sa ma uit la desene animate si sa ma joc cu papusi , mi-e dor sa ascult povesti cu balauri si printese fermecate.Mi-e dor sa fiu copil.

4 comentarii:

  1. ok... si Ralu cred k impartaseste dorinta ta in legatura cu MJ [as vrea sa cred ca Michael Jackson nu a murit] :))
    anyway.. I love it!
    cateodata stau si imi aduc aminte de copilarie[ce perioada frumoasa] si de clipele fericite, fara griji, probleme sau alte chestii de genu asta... ce simplu e sa fi copil... eu nu as vrea sa cred ca exita o masina a timpului, eu as vrea chiar sa existe si sa ma poata purta, departe, in minunata si vesnic insorita lume a copilariei!
    unul dintre citatele mele preferate:
    "Childhood in not from birth to a certain age and at a certin age.
    The child is grown, and puts away childish things.
    Childhood is the kingdom where nobody dies.
    Edna St. Vincent Millay"
    ...twilight of course:D

    ....Your Della :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu exact daca imi e dor de Mos Craciun...si nici de MJ...dar cu masina timpului...trebuie sa fiu de acord cu ''Della''...dar nu chiar in copilarie :))..Oricum...frumos articol...

    RăspundețiȘtergere
  3. da...era bine mai demult...nu ne pasa de cum ne statea paru, de baieti, de petreceri si chestii de genu ...as da orice sa fiu iar un copil, sa nu imi pese de nimic......lasa ca mergem la tzara si o sa ne varsam noi amaru cum stim noi mai bine :*:))))

    ...g3orgy:x wtf:P...

    RăspundețiȘtergere