miercuri, 26 august 2009

Tigara imaginara

M-aşez şi eu şi mi-aprind o ţigară imaginară

Nu fumez,

dau scrumul pe covor

Şi fumul imaginar ne învăluie pe-amândoi.


Ma plimb de colo-colo fara nici o idee.Ma uit la ceas.E aceeasi ora tarzie .Parca nu s-a schimbat nimic.Ce conteaza cate grade sunt afara, cate rabdare am mai pierdut sau cate goluri am mai incasat.E aceeasi lume , sunt aceleasi idei obosite si somnoroase.Nimic nou.Nimic verde.Nimic adevarat.Se pare ca soarele iar rasare la 12:34 si apune pe la 3.Insa maine , se va trezi mai devreme...
M-am saturat sa ascund idei in acele randuri izolate si pustii.

5 comentarii:

  1. "Nu fumez"
    =))ce gluma buna:))


    ....e3a...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e nicio gluma.Chiar nu fumez:)

    RăspundețiȘtergere
  3. stim:*
    ce frumos ce adevarat:X
    adoor tot ceea ce scrii:X
    daca vei fii scriitoare sa imi dai macar o carte gratis sa am amintire:))
    Ralu

    RăspundețiȘtergere
  4. te cred p cuvant:)...


    ...e3a...

    RăspundețiȘtergere