marți, 18 august 2009

Imi amintesc...

Imi amintesc si acum ce copil cuminte am fost...

Imi amintesc cum fugeam cu Razvan de acasa si mergeam la Olimpic fara sa stie parintii nostri si ne distram ca niste copii iresponsabili ce eram...

Imi amintesc cum aruncam cu cornete in brutaria de vis-a-vis de blocul bunicii...

Imi amintesc cum inainte de revelion ne inarmam cu artificii si petarzi... si ne luam si cate o bere si o ascundeam pe unde puteam mai bine ...


Imi amintesc cum fugeam prin parc in timp ce bunica-mea ma cauta ca disperata...

Imi amintesc cand tipu` ala, Coco( sau cum naiba il chema) mi-a pus o multime de scai in par si am inceput sa plang ca proasta si Razvan radea ca prostu`...



Imi amintesc cum inotam in mare fara sa-mi pese de nimic si de nimeni....fara sa-mi pese ca as putea sa ma inec. Ce naiba! Doara facusem inot...


Imi amintesc cum sunam la tot felul de numere de telefon si injuram...si odata am sunat la politie...


Imi amintesc cum ma bateam cu varul meu si evident eu mi-o luam mereu...


Imi amintesc cum ma ascundeam in dulap si nu ieseam de acolo pana nu obtineam ce vroiam...


Imi amintesc cum ma tavaleam in zapada iarna...odata mi-am rupt piciorul...



Imi amintesc cum plangeam de ziua mea...fara motiv...Era ziua mea , deci imi permiteam...


Imi amintesc cand m-am indragostit prima data...


Imi amintesc cum chestiile astea le faceam pe la 10-12 ani...


Acum insa...lucrurile nu se pot povesti.


Oricum...cred ca lucrurile astea le facem cu totii...Tu ce faceai?

Un comentariu:

  1. vai ce nu faceam cand eram mik:)))....imi amintesc cum o inchideam p o vecina mai in varsta in casa:))...ji ea deschidea geamu si urla sa o deschida cineva....sau cum spargeam geamurile d la garaje si dupa fugeam:D....sau cum saream elastic toata ziua....(atunci nu imi pasa d calculator/mess/tv)...frumoase vremuri cand esti copil..nu iti pasa de nimic si de nimeni:X...


    ...e3a...

    RăspundețiȘtergere