duminică, 30 august 2009

Care-i treaba cu marmota?


`...si ciocolata invelea staniolul in marmota` sau cum era?




Dreea: Dar ce avea ciocolata cu saracul staniol?

EEa: :))

Dreea: Ei?!

EEa: are fitze

Dreea: Of

Dreea: Nici macar ciocolata fara fitze nu mai exista

EEa: :))

Dreea: Ce lumea trista

Dreea: Sa-i spui marmotei ca ea e vinovata

EEa: o sai zic

Dreea: Promiti?

EEa: aha

Dreea: Ok

EEa: e chuki la tv

Dreea: Nu-mi place

Dreea: E prea sadic

Dreea: Mie-mi plac aia mai sensibili , ca marmota

EEa: :))

11 comentarii:

  1. ce conversatie dragutza la 1 noaptea:))


    ...e3a...

    RăspundețiȘtergere
  2. Aproape 2.Deci , te rog, nu-mi dezinforma cititorii!

    RăspundețiȘtergere
  3. =)))da aproape 2....ji la ora asta are ciocolata fitze X(


    ...e3a...

    RăspundețiȘtergere
  4. nuj ce sa ma fac cu ea....

    ...e3a...

    RăspundețiȘtergere
  5. Aualeu ce cuvant urat se afla in interiorul cuvantului de mai sus!:O

    RăspundețiȘtergere
  6. sa zic cuvantu urat??:>
    poate nu toata lumea isi da seama:))


    ..e3a...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu. Ca nu vreau vulgaritati pe blog-ul meu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si oricum ,cititorii mei sunt doar oameni inteligenti!

    RăspundețiȘtergere
  9. vezi ce ora arata aici la comentarii???16:24 ultimu al tau:))...regleaza ceasu fato;).....e 2:28 akma....sa stiti cititorilor



    ...e3a...

    RăspundețiȘtergere