luni, 3 august 2009

Salut

Uite ca mi-am facut si eu blog. Si l-am facut pentru a ma putea elibera de acele momente din viata mea in care simt ca nu mai rezist.Nu mai rezist printre atata agitatie si prostie.Nu mai rezist sa cred orice , sa spun orice , sa fac orice.
Iar in legatura cu mine...
Exista multe lucruri pe care pot sa le spun despre mine , dar putine pe care le pot spune defapt...As putea spune ca sunt materialista , dar in acelasi timp grijulie fata de bogatiile naturii. Imi place sa vizitez locuri noi, dar nu-mi plac plimbarile lungi.Imi place sa cred ca am mereu dreptate , desi stiu cand gresesc.Imi place sa dau sfaturi si imi place sa primesc.Sunt rea si egoista , dar imi iubesc prietenii adevarati si as fi dispusa sa fac orice pentru ei. Imi iubesc orasul si agitatia din el , dar ador natura si puritatea sa.Cred in dragostea , dar nu si in inocenta ei.
Salut!Sunt Andreea si am 15 ani.

3 comentarii:

  1. uite k tiai facut ji tu blog:))).....f frumos...imi place:X:X:X.....e3a:*...pupici:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. mintzi vacutsa:)))):x

    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu mint niciodata.Numai cand e absolut necesar.

    RăspundețiȘtergere