marți, 4 august 2009

De ce nu e bine sa intarzi?





Ma enerveaza oamenii care intarzie. Nu pot sa inteleg de ce naiba nu pot fi punctuali.Ce e asa greu? Ok.Pot sa pricep si eu daca chiar au o problema serioasa, dar fara motiv ...De ce trebuie eu sa astept 30 de minute daca nu si-au gasit oglinda sa-si faca parul , daca din greseala au adormit(!) sau mai stiu eu ce motiv tampit.



Iar cum sunt inconjurata de asemenea oameni , m-am gandit sa scriu si niste motive pentru care nu e bine sa intarzi:



Bun.


1.Persoana care asteapta isi pierde putin (sau mai mult) increderea in tine.( asta doar daca va vedeti pentru prima data. Sau nu.)


2.Nu trebuie sa crezi ca cineva te poate astepta pe veci.

3.Esti nesimtit/a.

4.Nu poti lasa sa se piarda momentele pe care le-ai putea petrece cu acea persoana.Fie vorba si de cateva minute.Minutele in care ai intarziat.Poate nu ai sa o mai vezi niciodata.


5.Nu esti capabil/a sa respecti persoana respectiva( sau persoanele , in functie de caz).


6.Iti lipseste din vocabular un cuvant esential : PUNCTUALITATEA .


7.Lasi omu` sa te astepta ca prostu`/proasta (!).


8.Anulezi , amani , intrerupi anumite intalniri , adunari , etc.



9.Mai gasesti si scuze idioate care fac omu` sa se enerveze si mai tare.( asta e speciala pentru Raluca:)


10.Fiecare secunda conteaza!Timpul trece si nu il poti da inapoi . ( asta e de la Macster )




Astea au fost motivele.( Sper ca nu am fost prea...rea)
Sper sa inteleaga anumite persoane din viata mea prin ce trec eu zilnic.

Exista oameni ... si oameni.

3 comentarii:

  1. ok... tot ce pot sa spun e: Sper sa-l citeasca Raluuu!
    [Ma duc sa platesc curentu:-"] =))=))
    From... You know who..>:)

    RăspundețiȘtergere
  2. si inca ceva... a doua poza de sus e atat de micaaaa ...cat un purice.. la inceput nu stiam ce-i... as fi crezut k ii ceva lipit de monitoru meu daca nu ar fi avut chenarul roz:)):))

    RăspundețiȘtergere
  3. stim noi la cn ii suna:))....sper sal citesca si sa ia aminte


    e3a:X

    RăspundețiȘtergere