vineri, 21 august 2009

Eu...

Mi-a zis odata o prietena ca sunt rea.I-am spus : Sunt o persoana rea intr-o lume rea.I-am spus ca o iubesc , o iubesc in felul meu.Dar ea deja stia ...



Fiecare avem stilul nostru de a iubi.Unii sunt mai evidenti , altii nu .Asa cum sunt eu.Eu nu arat , dar cei care ma cunosc cu adevarat stiu ce simt. Nu trebuie sa spun , sa strig in gura mare ,sa scriu pe un panou imens si sa-l agat de Iulius Mall.Eu pur si simplu privesc...si atunci imi dau seama .



Eu nu sar in sus si urc pe munti cand da CFR gol , eu sar in sufletul meu.Eu nu tip la arbitri , eu ii injur in gand .( Si da...tin cu CFR , vreo
problema? )



Eu nu spun te iubesc , eu zic : ce mai faci?

Eu nu uit oamenii care m-au ajutat si nu uit sa ii ajut si eu.



Eu vad totul in ceata , dar observ totul foarte clar.
Eu stiu cand am dat-o-n bara si stiu cand s-o iau la fuga.
Eu cred in prietenie , dar nu stiu cand sa ma opresc.


Eu il cunosc pe el , dar nu stiu cum sa-i vorbesc.
Eu o cunosc pe ea , dar chiar nu stiu ce sfaturi sa-i dau.


Ador culoarea alba , dar o si urasc .


Eu...eu sunt eu.
Tu cine esti?

Un comentariu:

  1. eu sunt acea prietena:X
    te iubesc>:D<
    si imi place sa citesc tot ceea ce scrii tu din suflet:X,adica ceea ce simti:X
    raluu:*

    RăspundețiȘtergere