marți, 20 octombrie 2009

Unde e soarele?

Unde e Soarele?

Nu va e dor de Soare si de maretia sa?
Nu imi prea place Soarele, adica...imi place.Insa, nu asa cum ar trebuie sa-mi placa.Adica nimeni nu poate sa-mi spune ce trebuie sa-mi placa si ce nu , nu? Pana la urma traim intr-o tara democratica.Asa ca fac ce vreau, cand vreau, pentru ca vreau si pentru ca pot. Pot sa fac ceea ce imi doresc, fara mari restrictii.

Dar totul, evident, se opreste la un punct.

Vreau sa ajung in spatiu.Cine ma opreste?Lipsa de experienta?Lipsa de studii necesare?

Ei bine,sa va spun ceva, eu deja am fost acolo.Am calatorit insotita de imaginatia mea si de sufletul meu.Am ajuns exact unde mi-am dorit sa fiu.Am vizitat Republica Guatemala, Desertul Gobi, Orasul Interzis, dar si Marea Bariera de Corali.


Insa, nu puteam sa ajung in nici macar unul dintre aceste locuri daca nu aveam aproape un prieten drag: soarele. Insa, nu il aveam deasupra mea, precum multi va imaginati, ci l-am avut in mine, in inauntrul meu.


Soarele e defapt doar o mica pata luminata de speranta.E speranta care ne coloreaza sentimentele atunci cand ni se pare totul pierdut.El ne creeaza, ne priveste, ne omoara.

2 comentarii:

  1. cel mai tare de pana acuma:x


    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc.Insa pentru mine nu exista grade de comparatie intre gandurile mele.

    RăspundețiȘtergere