vineri, 2 octombrie 2009

O alta zi

Nu mai muta secundele mereu

Pe marginea de Sud a orei.


Am observat azi , in timp ce ma plimbam pe strada ca oamenii din jurul meu sunt extrem de grabiti.Nimeni nu are timp pentru un zambet, pentru un cuvant, pentru o injuratura.Oamenii alearga ca sa prinda culoarea verde a semaforului , vorbesc la telefon in timp ce isi cumpara un pachet de tigari si sunt mereu in lupta cu timpul.



Intr-adevar, viata e scurta , dar asta nu inseamna ca nu putem lua din cand in cand o scurta pauza.O pauza de gandire, o pauza pentru a privi, o pauza pentru noi insine.





Oare chiar nu putem sa ne oprim din tot ce facem macar pentru o secunda, doar pentru a observa unde am ajuns defapt?Am ajuns sa traim intr-o lumea foarte gri.Ce s-a intamplat cu noi?

De ce trebuie sa fugim incontinuu ?


Vreau si eu o pauza.O pauza in care sa uit de tot si sa privesc cu ochiul mintii mele infinitul univers.Sau poate nu e bine sa pun si infiniul si universul impreuna.E un pleonasm , nu?

Un comentariu: