marți, 5 ianuarie 2010

Creatia


A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.


Mă tem că n-am să te mai văd, uneori,
ca or să-mi crească aripi ascuţite până la nori,
că ai să te ascunzi într-un ochi străin,
şi el o să se-nchidă cu o frunză de pelin.


Şi-atunci mă apropii de pietre şi tac,
iau cuvintele şi le-nec în mare.
Şuier luna şi o răsar şi o prefac
într-o dragoste mare.

( Nichita Stanescu - Emoţie de toamnă )



...pentru ca pana la urma creatia va ramane pe veci o evadare din banalul de zi cu zi si o retragere in infinitul aproape perfect.

4 comentarii:

  1. un obuz loveste o musca.
    intrebari?
    Da:musca mai traieste?

    ...g3orgy:x...wtf?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca musca mai traieste, dar stiu ca musca nu are nici macar o legatura in toata treaba asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. alta poza de la fotooooooooo
    :))


    ...andreea:D

    RăspundețiȘtergere