luni, 14 septembrie 2009

Ceva nou , ceva verde , ceva diferit

Si privindu-va, eu as striga
Si sa tip, sa mor as vrea
Pentru inca o zi cu voi

E o senzatie naspa. Deloc placuta. Straina as putea spune.


Cand mergi acolo, nu cunosti pe nimeni, toti par atat de increzatori in ei. Asa eram si eu , pe vremea cand eram inca in generala.Imi permiteam sa ma iau de aia mai mici.Imi permiteam sa am fitze.Eram a8a ,ce naiba!


Acum ca sunt in a9a ma simt ca intr-o cusca cu lei.Hrrrrr...


De obicei , prima impresie conteaza.La mine n-a fost chiar buna.Sper ca ma insel.Nu imi place sa ma insel de obicei , dar de data asta sper s-o fac.


Liceul e mare.Pe langa ce aveam la Bob , e imens.Bine ca acum ni s-a renovat vechea scoala si arata mai bine decat actuala.Ce naiba , sunt si dusuri! Aici nu sunt , nici macar sala de sport nu este.Dar avem padure in curte. Ceeea ce e bine.Putin oxigen.Dincolo aveam o terasa, cu mult fum de tigara si injuraturi.


Cat despre profesori , sper sa se ridice macar la inaltimea celor din generala.Nu multi pot spune ca au avut cei mai tari profesori.Ne-au invatat multe si ne-au facut sa intelegem intotalitate ce inseamna scoala in viata. Ne-au dat libertate , dar nu prea multa.Suficienta incat sa stim ce facem si ce vrem. Era frumos.Era...



Nu am stiut sa apreciem ce am avut si poate ca acum regretam. Eu vreau inapoi.Imi placea acolo.Veneam cu placere la ore , desi stiam ca la chimie iar o sa ne abureasca profesorul cu formule chimice ciudate si de-alea de-alea. Chiar daca orele de mate nu aveau un deznodamant , iar cele de franceza o intriga . Sau poate aveau.Poate ca noi eram.Cat despre orele de romana si istorie ...mai poti sa zici ceva? Cele mai OK( nu ca as spune asta stiind ca fosta mea profesoara mai citeste din cand in cand pe aici).


Dar acum ne asteapta un nou inceput.Unul plin cu de toate. In liceu nu e ca in generala , mi-au spus de multe ori cei din jurul meu. Nu stiu. Nu am avut o viata anterioara incat sa stiu.

Nu mai sunt aceiasi colegi , aceleasi glume spuse de o mie de ori , aceleasi rasete si lacrimi.

E totul nou.Miroase a nou. Pentru noi... bobocii!


3 comentarii:

  1. lasa ca eu tot acolo is :)))) tot nu ai scapat de mine:P stiu ca prima impresie conteaza, dar poate...totusi o sa fie bine...cum s'au adaptat si ceilalti, o sa ne adaptami si noi! si la anul cand o sa vina boboci, o sa ii incurajam si noi pe ei...


    ...g3orgy:xwtf:p...

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci..ai atata dreptate...si cel mai rau e ca nu ne mai putem intoarce la acele vremuri...nu mai putem privi inapoi...:-<...dar oricum...ne asteapta o viata inainte...asa ca...;)...mult succes la scris


    te poop:*:*:*:* :::... Marina:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa iti placa nu numai liceul dar si noua etapa din viata ta: Adolescenta.

    RăspundețiȘtergere