duminică, 20 septembrie 2009

Cuvinte mari

Am auzit de multe ori in jurul meu spunandu-se cuvantul perfect (si derivate) , iar mai demult chiar credeam in existenta sa , insa acum nu mai sunt atat de sigura.






Ce inseamna defapt perfectiunea?

Acel sentiment imaginar care ne face sa credem ca totul merge bine. Dar...faza e ca niciodata nu merge totul bine.Intotdeauna ceva trebuie sa strice aceasta stare de spirit minunata.





Poate ca unii ar zice ca DA , au ajuns la perfectiune , au intalnit perfectiunea.Eu zic ca poate nu e adevarat.Cred ca oricat de mult si de bine am face ceva sau am spune , mereu se poate mai mult si mai bine.Mereu trebuie inca ceva si inca ceva...






Dar daca totul e doar o iluzie foarte reusita?



Daca acest cuvant doar incearca sa mascheze anumite greseli ?Daca aceste sentimente, lucruri , actiuni nu sunt decat niste inchipuiri geniale?




Atunci ce e cu adevarat adevarat?


Ce e logic adevarat?

Perfectiunea , exista sau nu?!

Un comentariu: