luni, 5 aprilie 2010

Luni, marti sau joi


Nu stiu unde ne-am pierdut. Poate printre lucruri straine, ciudate, nemaivazute sau poate tot in aceeasi rutina plictisitoare. Sau poate suntem prea departe de inteligenta vantului si superioritatea norilor. Ne-am lasat ascunsi de tot ce inseamna slabiciune, frica, tentatii si am fost dusi incet spre nepasare, necunoastere... Si daca am vrea sa ne intoarcem inapoi, vom reusi, dar va trebui sa calcam pe aceeasi pasi uitati de vant care au ramas in urma noastra si care ne-au vegheat calatoria. Oriunde am ajuns, nu a fost indeajuns de obisnuit ca zilele si noptile traite pana atunci. Nu suntem obisnuiti cu noua schimbare, nu puteam accepta noile reguli si nu putem invinge ceea ce nu se poate invinge. Asa ca ne lasam pierduti de nepasarea secundelor si a vocilor nestinse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu