duminică, 13 decembrie 2009

Total diferit, la fel..




Mi-e somn de fericire si de ganduri inomabile.
Ma gandesc ca e frumos afara, chiar daca e frig.
Berea pe care o beau numai e la fel de rece.
Obrajii-mi sunt rosii si ard de nerabdare.
Sufletul mi-e greu, l-am dat pe pilot automat.
Nu exista ingeri pazitori.
Ma strecor incet printre culori vii.
Flori fara petale.
Nu stiu unde-mi sunt ochii, dar cred ca mi-au fost rapiti de infinit.
E din nou duminica si nimeni.
A sosit Craciunul, dar eu inca nu l-am gasit.
Nu mai jucam fotbal in curtea scolii.
Nu ne mai trimitem de mult timp scrisori.
Celebritatea e greu de ascuns.
Povestile de demult incep cu : A fost odata...
Povestile de acum nu mai incep cu : A fost odata...
Azi sunt fericita, pentru ca...
Capul meu e aiurit, l-am ascuns printre nori.
Decorul numai e la fel, l-am schimbat.
Vreau sa tin soarele in mana.
Vantul in matura defectele.


Mi-e din ce in ce mai clar

Ca n-o sa ajung in rai.

Un comentariu: