miercuri, 11 noiembrie 2009

Detalii

In timp ce se zvoneste ca Conceicao antreneaza echipa cu bagajele deja in aeroport, Nuno Claro primeste 3 etape de suspendare dupa ce l-a faultat brutal pe Georgian Păun in timpul partidei CFR Cluj - Astra.

Si pana la urma de ce ne pasa noua? Lor nu le pasa. Nu de noi. De noi, cei care mergem la stadion, dam bani pe bilete si cantam pentru echipa indiferent de vreme( remember CFR 0-0 Rapid din returul campionatului trecut ).Ce mai meci! Si voi va bateti joc de noi.


Eu daca as fi patronul echipei as face o lista. Cei care mai folosesc la ceva in acest club si cei care nu. Si as incepe cu antrenorul...Nu-mi place de Conceicao. Niciodata nu mi-a placut. Pe gustul meu a fost Andone, si Bergodi...


Sincer, daca ar fi banii mei in joc poate as acorda mai mare atentie detaliilor. DETALIILOR!!!


Pana la urma detaliile sunt cele care ne fac viata mai frumoasa si mai speciala, nu-i asa?


Si daca continuam sa tratam cu nepasare si cu indiferenta fiecare pas gresit ce rost mai are sa visam la un viitor mai splendid?




2 comentarii:

  1. cica 'da comment':))...sti bine ca de aia nu ma mai stresez sa mai vin la meciuri, ca ma duc sa stau sa inghetz acolo ca o fraiera si sa ma enervez:-j mai dau si bani degeaba, mai bine ma duc la circ :))))


    ...georgy:x...wtf?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebuie sa te duci tu la circ. Vine circul la tine.

    RăspundețiȘtergere